Recenzija: The Circle (2017)

Žena dobiva posao u jakoj tehnološkoj tvrtki po imenu “Circle”, gdje se upoznaje s tajanstvenim čovjekom.

Drama, sci-fi, triler

James Ponsoldt

James Ponsoldt, Dave Eggers

Karen Gillan, Emma Watson, Tom Hanks

The Circle

The Circle Američki tehnološki triler film iz 2017, redatelja James Ponsoldt scenarista Ponsoldt i Dave Eggers, prema knjizi Eggersa iz 2013 istog imena. U filmu glume Emma Watson, Tom Hanks, John Boyega, Karen Gillan, Ellar Coltrane, Patton Oswalt, Glenne Headly i Bill Paxton.

Film je dobio poprilično negativne ocjene od kritike, ali je ipak na svojih uloženih $18 milijuna, zaradio $32.2 milijuna čime je postao, od redatelja Ponsoldta, film s najvećom zaradom.

Kao što ga je i kritika ocijenila film je, unatoč odličnoj glumačkoj ekipi, poprilično loš. U početku filma priča se čini dosta dobrom, zanimljivom, čak misterioznom, ali tijekom filma nažalost postaje sve usporenija i dosadnija. Prikazali su sve što već praktički imamo od današnje tehnologije, samo upotrebljeno u najgorem mogućem obliku. Ne bi me čudilo, da iza kulisa se i danas događaju upravo takve stvari, samo ne na tako velikoj, globalnoj razini, jer nema potrebe djelovati tako otvoreno, na pojedinca, time mu samo dajući želju da se pobuni.

Svi ljudi koji rade u toj velikoj tvrtki The Circle, bi trebali biti ono najbolje, najpametnije na svijetu, a prikazani su kao ovce, koju dvojica, jednako tako ne pretjerano pametnih, osoba vode (Tom Hanks i Patton Oswalt). Jako loše prikazani i odnosi između likova. Emma Watson (Mae) i svi ostali, Ellar Coltrane (Mercer) najbolji prijatelj iz djetinjstva, s kojim nije mogla dvije riječi popričati koliko su drugačiji, Karen Gillan (Annie) koja joj je uspjela naći taj posao u tvrtki, spasila je od siromaštva i spasila njenog bolesnog oca, a glavna heroina filma ju otpilila nakon pet minuta slave na novom poslu, John Boyega (Ty) od slučajnog susreta između njih dvoje, do toliko isforsiranog lika, koji se pojavljuje zapravo na dvije minute u filmu, dok bi po svemu trebao biti jedan od glavnih likova, uz to nakon što su dvije minute otprilike pričali, postali su najbolji prijatelji i on je odlučio riskirati sve u životu vjerujući njoj, da ne govorim koliko je njegov lik Ty zapravo bez imalo mozga smišljen. On je glavni tvorac The Circle, a skriva se u nekom podrumu i uz to nitko živ ne zna da je tamo. Misteri s kime se dopisuje na mobitelu kad got ga vidimo, na žalost nismo imali priliku saznati.

Glumačka imena u filmu su fantastična, što se sigurno ne može reći za njihove likove, kao baš ni glumu koju su prezentirali. Kao najgoru bi izdvojio upravo Emma Watson, koja toliko glumi cijeli film kao da je iznad svih da to pomalo izgleda smiješno.

Od nekih vizualnih i zvučnih efekata nema se ništa za izdvojiti što ne bi mogli svaki dan vidjeti na televiziji, mobitelu ili računalu.

Ovdje možete pogledati trailer filma, ako se nekim čudom, nakon ove recenzije, odlučite za to.