Recenzija: Swamp Thing (2019-2019)

Pogledali smo novu DCijevu superherojsku horor seriju Swamp Thing. Našu recenziju serije Swamp Thing pročitajte u članku.

Akcija, drama, fantazija, horor, superhero

Henderson Wade, Jennifer Beals, Andy Bean

Abby Arcane vraća se kući u Houma, Louisiana kako bi istražila smrtonosni virus koji se prenosi močvarama, gdje razvija vezu sa znanstvenikom Alecom Hollandom. Nakon što Holland tragično umre, Arcane otkriva misterije močvare i da Holland ipak nije mrtav.

Recenzija: Swamp Thing (2019-2019)

Swamp Thing je nadolazeća američka superherojska horor drama serije koja se temelji na istoimenom liku DC Comicsa. Izlazi 31. svibnja 2019. na DC Universe. Serija je prvotno trebala imati 13 epizoda, ali je smanjena na 10.

Swamp Thing je treća serija pravljena za DC platformu koja je bila vrlo kratkog vijeka, baš kao i ova serija. Prve dvije serije na ovoj sada već lagano bivšoj streaming mreži (pridružit će se novoj Warner Bros. mreži HBO Max) su bile Titans i Doom Patrol. Obje vrlo dobre superherojske serije s vrlo malo mana i obje su odmah obnovljena za drugu sezonu. Nažalost, ništa od toga ne vrijedi za ovu možda i najgoru superherojsku seriju 21. stoljeća. Superherojska serija ionako nije pravi naziv za ovu seriju, više stripovska.

Serija bi se trebala fokusirati na znanstvenika koji nakon što strada usred močvare postane pretvoren u čudovište koje znamo pod imenom Swamp Thing. Međutim, bez pretjerivanja, u ovih 10 epizoda koliko serija ima, Swamp Thing me vidimo više od 10-15 minuta, ukupno. Serija sadrži hrpu toliko glupih, nevažnih i loše razvijenih likova da se ne sjećam kada sam tako nešto vidio u seriji.

Doslovno nema ni jednog normalnog lika u ovoj seriji, svi likovi, kao i glumci koji ih glume su živi užas. U močvari je tijekom serije ubijeno hrpa ljudi, međutim, svaki puta likovi idu usred noći unutra po dvoje, a vrlo često i potpuno sami. Još bolje bude kada usred noći odu sami u močvaru bez ikakvog svijetla. Pa to bi mi bio dovoljan razlog da proglasim ovu seriju totalnom glupošću, a to je samo mali, mali dio gluposti ove serije.

Scenarij nije dostojan prvačića u školskim klupama. Svaka radnja likova granici s potpunim gubitkom razuma, a njihovi postupci se vide iz aviona, sve naravno čudesni spletkaroši s potezima koje nitko nije očekivao, samo ako je slijep i gluh! Evo jedan mali samo spojler, nije uopće važan za seriju – najveći znanstvenik u seriji, vjeruje da je došao do nemogućeg otkrića i sada ga želi isprobati na sebi. Kako pitate se? Tako što će to nešto ispeći na tavi na malo ulja, dobro prepeći da sve korisno izađe iz toga van!! Kakva logika! Ovo je samo jedna takva situacija, serija ih je puna.

Osim loših likova, lošeg scenarija, loših glumaca, što su sve ubacili u ovoj 10 epizoda je čudo. Hrpe i hrpe likova, od toga nekoliko nadnaravnih, potpuno ne objašnjenih i bez smisla za ovu seriju, ma ničim povezani, izgledaju kao da su neki crossover ili nešto slično, a ne dio serije Swamp Thing. Bitno da su negativci u seriji toliko bezidejni, dosadni i kao sve drugo u ovoj seriji, očajni.

Recenzija: Swamp Thing (2019-2019)

Jedina dobra stvar, koliko toliko dobra, u Swamp Thing seriji je nekoliko poprilično zastrašujućih scena. Da je barem toga bilo više, na seriju bi mogli gledati barem kao na neki horor C produkcije, međutim i toga je toliko malo da gotovo da nije vrijedno spomena. Šteta, da su je okrenuli i pravili kao neku superherojsku horor seriju barem bi se po nečemu mogla izdvojiti od ostalih. Iako, uspjela se i ovako izdvojiti, daleko najgora koju sam ikada gledao.

Efekti su blago rečeno očajni. Negdje u 90tima bi možda mogli proći, u današnje vrijeme sigurno ne. Pa superherojske serije danas izgledaju kao blockbuster filmovi, a ne cijela u mraku, s nekom lutkom koja se gega kroz neku travu i lišće, gdje ne znaš jel to Swamp Thing ili drvo. A to je u tih 10-15 minuta kada ga ima, izvan toga efekata više manje nema.

Da stvar bude još bolja, serija je trebala imati 13 epizoda, iako je zbog nekih navodnih problema s porezom smanjena na 10 epizoda i otkazana nakon prve sezone (ja vjerujem da su je otkazali zato što je obično smeće), a naravno, bez da je riješila i jednu jedinu stvar. Dakle, natjerali ste se pogledati 10 epizoda ovog smeća, nadali se da ćete barem dobiti nekakav kraj, ali ni to se nisu uspjeli potruditi napraviti. Ova serija je obična sramota i ako niste, ni za živu glavu nemojte ovo gledati.