Recenzija: The Punisher (2017– ) - Svijet filma

Recenzija: The Punisher (2017– )

Pogledali smo najnoviju Marvel/Netflix seriju, dugo očekivanog Punishera. Kakva su naša mišljenja pročitajte u recenziji.

Akcija, avantura, krimi

Steve Lightfoot

Jon Bernthal, Jason R. Moore, Ebon Moss-Bachrach

The Punisher je Američka televizijska serija, napravljena za Netflix, prema Marvel liku istog imena. Smještena je u Marvel Filmski Svemir (MCU), te dijeli kontinuitet s ostalim filmovima i televizijskim serijama franšize, te je spin-off serije Daredevil.

Nakon što se osveti nad ljudima koji su mu ubili obitelj, otkriva zavjeru koja seže puno dalje nego su u prvi trenutak činilo.

Mislim da je važno dati do znanja da The Punisher serija, iako je dio MCU i dio Marvel/Netflix serija, to se ni jednog trenutka u seriji ne osjeti, što mislim da je dobra stvar, pogotovo što se distancirala od, većine, znatno lošijih Marvel/Netflix serija. Samo za kratku usporedbu, jedina Marvel/Netflix serija koja je blizu ovoj je Daredevil prva sezona i to samo zbog odličnog Kingpina, ove ostale nisu ni blizu.

Iako inače nisam ljubitelj akcijskih filmova i serija, ovo je ipak drugačije. Prvenstveno je drugačije zato što ova serija, iako se tako ne čini, ipak spada u serije o superjunacima pravljenim prema stripu. Tako da taj tip akcije mi ne smeta toliko kao kada mi pokušavaju predstaviti realnim akciju u filmovima poput Fast and Furious ili Expendables i sličnima. U ostalom nema ni blizu toliko pretjerivanja i akcije kao u tim filmovima. Serija ima brutalnih scena, akcijskih scena, što vatrenim oružjem, što hladnim, a nešto i dobrih tučnjava, ali ono što je bitno, uglavnom je sve napravljeno realno. Osim njegovih ozljeda, koje su ajme pretjerane, ali ono što ne smijemo zaboraviti gledajući ovu, dosta realnu seriju, ipak je on superjunak.

Recenzija: The Punisher (2017– )

E sad pored te akcije i brutalnosti koje u seriji ima, bitno je za reći da to nisu glavne prednosti serije. Glavna prednost koju ova serija ima naspram drugih Marvel/Netflix serija je fantastični glavni lik Punisher i glumac Jon Bernthal. Ne samo da je pokazao da može imati samostalnu seriju, već je definitivno bolji od svih ‘Defenders’ superjunaka. Jedini koji mu se mogu približiti iz tih serija su Kingpin i Kilgrave. Kada Punisher kažnjava, zaista izgleda strašno i brutalno, što se i očekuje od takvog lika, ali opet kada je u društvu onih do kojim mu je stalo, pokazuje potpuno drugačije osjećaje i emocije i to su trenuci u kojima možemo vidjeti prave kvalitete ove serije, da nije sve u brutalnom, bezumnom ubijanju. Osim njega ima još nekoliko odličnih glumaca i likova. Prvenstveno njegov ‘partner u zločinu’ David Lieberman/Micro (Ebon Moss-Bachrach), koji je kao i Punisher fantastičan i jedino mi je malo žao što ga nema više u seriji. Osim njih dvojice izdvojio bi još lik Lewis Walcott (Daniel Webber), koji je odlično odglumio problemima opterećenog ratnog veterana.

Serija nije samo akcija, nego ima dobre kriminalističke zaplete, zavjere, te odlično prikazuje probleme ratnih veterana, ne nužno samo Američkih, nego općenito kako sva ta ubojstva djeluju na ljude, kao i glavnog lika Punishera.

Da ne bude sve tako dobro, pobrinula se Domovinska služba. Likovi poput Dinah Madani i Sam Stein se ponekada čine kao da su u nekoj potpuno drugoj seriji, te je cijela njihova radnja, gotovo nevažna za ostatak serije.

Glavni negativac, iako je nekako na nivo Frank Castle/Punisher, nekako mi je ne atraktivan i ne dovoljno interesantan, da bi ga se smatrao glavnim u ovoj seriji. Mislim da je ipak trebalo nekoga interesantnijeg izabrati i to mislim u smislu bolje priče glavnog like i općenito boljeg glumca za tu ulogu. Ne mogu vam sada ovdje napisati više o tome kako vam ne bi otkrio o kome se radi.

Postoji još par trenutaka u kojima se čini kao da se serija malo razvlači, pogotovo u trenucima povezivanja Punishera s Lieberman obitelji, ali s jedne strane to je bilo važno za priču, a s druge strane tu možemo dobro vidjeti Castla u jednom drugom, prirodnijem i ljudskijem stanju.

Sve u svemu, The Punisher je odlična serija, koja se gleda u jednom dahu, možda najbolja do sada od Marvel/Netflix ili tu negdje s Daredevil prvom sezonom. Ostale njihove serije nisu ni sluga ovoj seriji.