Recenzija: Project Blue Book (2019-)

Pogledali smo novu misterioznu znanstveno-fantastičnu seriju sličnu seriju X-Files, Project Blue Book. Našu recenziju serije Project Blue Book pročitajte u članku.

Drama, misterija, sci-fi

David O’Leary

Aidan Gillen, Michael Malarkey, Laura Mennell

Opaki časnik američkog ratnog zrakoplovstva i skeptični znanstvenik istražuju NLO i izvanzemaljske zavjere dok se širi paranoja Hladnog Rata.

Recenzija: Project Blue Book (2019-)

Project Blue Book je Američka znanstveno-fantastična povijesna drama serija, pravljena za History. Glavnu ulogu Dr. J. Allen Hynek glumi Aidan Gillen (Game of Thrones, The Dark Knight Rises), a prva sezona ima deset epizoda. Serija je pravljena prema stvarnom Projektu Blue Book, o niz studija o neidentificiranim letećim objektima. History je obnovio seriju za drugu sezonu od dodatnih 10 epizoda.

Serija prati časnika američkog ratnog zrakoplovstva Kapetan Michael Quinn (Michael Malarkey) i skeptičnog znanstvenika Dr. J. Allen Hynek (Aidan Gillen) koji počnu zajedno raditi na stvarnom Projektu Blue Book, o nizu nerazjašnjenih slučajeva, za koje se pretpostavlja da bi mogli biti povezani s izvanzemaljskim posjetima. Osim tih istraživanja i zavjeri da ih se zataška, nevolje im pravi i paranoja Hladnog Rata koja ih okružuje.

Radnja serije Project Blue Book je vrlo zanimljiva, često misteriozna i uglavnom napeta i zabavna. Scenarij je dosta dobro pisan, pogotovo ako se uzme u obzir da su jedan istinit događaj, poput Projekta Blue Book, morali prikazati u sferi znanstvene-fantastike. Upravo tom interesantno napisanom pričom vas primoraju da se zapitate što je prava istine. Neki će seriju gledati samo iz zabave, ali nekima će sigurno kroz glavu prolaziti pitanja ‘što ako…’

Imamo i drugi dio priče u seriji, nažalost puno manje zanimljiv, a to je ta paranoja Hladnog Rata. Uglavnom se odvija oko doktorove žene Mimi Hynek (Laura Mennell) i njezine susjede/prijateljice Susie Miller (Ksenia Solo), gdje se odvijaju razne spletke i špijunaže. U tom dijelu ima dosta iritantnih dijelova, pogotovo što većina nas želi vidjeti što će se sljedeće dogoditi u slučajevima Projekta Blue Book. Hladni Rat se ne odvija samo u tom djelu priče, već je prikazan i u glavnim političkim djelima osoba na vlasti, ali to je ipak u znatno manjoj količini.

Što se tiče glume uglavnom je dosta dobra, vidi se da je Maloprsti izučio zanat u nekim drugim serijama i ovdje se pokazao kao najbolji, iako ni njegov partner nije loše odglumio, kao i femme fatale Susie Miller.

Vizualno serija izgleda dosta dobro i često podsjeća na X-Files. Nije kvalitetom baš na nivou te kultne serije, ali definitivno nije loša i nači će se među našim najboljim serijama 2019. godine, pogotovo u vrijeme kada takvih serija baš i nema previše.

Trailer serije Project Blue Book