Recenzija: Kong: Skull Island (2017)

Jordan Vogt-Roberts

Dan Gilroy, Max Borenstein

Tom Hiddleston, Samuel L. Jackson, Brie Larson

Kong: Otok lubanja (2017) on IMDb

Recenzija: Kong: Skull Island (2017)
Kong: Skull Island

Kong: Skull Island je Američki akcijsko-avanturistički film, redatelja Jordan Vogt-Roberts i scenarista Dan Gilroy, Max Borenstein i Derek Connolly, po priči John Gatinsa. Film je reboot King Kong franšize filmova i drugi je film u Legendary’s MonsterVerse, za sada su to King Kong i Godzilla, ali sigurno će biti i neka druga čudovišta. U filmu glume Tom Hiddleston, Samuel L. Jackson, John Goodman, Brie Larson, Jing Tian, Toby Kebbell, John Ortiz, Corey Hawkins, Jason Mitchell, Shea Whigham, Thomas Mann, Terry Notary i John C. Reilly.

Kong: Skull Island je drugi film u MonsterVerse franšizi filmova, koja je počela filmom Godzilla iz 2014. Kod kritike i gledatelja i jedan i drugi su prošli solidno, ali ništa više od toga. Mada zarada im je sasvim solidna, pa je tako Kong na budžet od $185 million zaradio solidnih $566.2 million. Najavljeni su još filmovi Godzilla: King of the Monsters (2019) i Godzilla vs. Kong (2020). Ako dobro prođu ne sumnjamo da će biti i neka druga čudovišta ubačena.

Film Kong je sasvim solidan film, s dobro smišljenom pričom i osobno mi je znatno bolji od Godzille. Tim znanstvenika kreće u avanturu istraživanja neistraženog otoka u Tihom oceanu, čiji je kralj moćni Konga. Ono što saznaju tek kasnije je da Kong nije ono najgore na otoku. Uz to sasvim solidno je napravljena glavna priča MonsterVersa pa tako doznajemo ponešto i o organizaciji koja stoji iza ekspedicije na otok, te vrlo dobre post kredit scene (obavezno pogledati poslije filma).

Glumačka ekipa je fantastična, pa tako imamo Tom Hiddleston, Samuel L. Jackson, John Goodman, Brie Larson, Jing Tian, Toby Kebbell, John Ortiz, Corey Hawkins, Jason Mitchell, Shea Whigham, Thomas Mann, Terry Notary i John C. Reilly, ali nažalost gotovo svi padaju u drugi plan. Nekako mi je najviše žao John Goodmana koji ima vrlo malu ulogu u filmu, očekivao sam od njegovog lika puno više. Kraj Konga i ostalih čudovišta, likovi su poprilično ne primjetni i padaju u drugi plan.

Vizualno film izgleda fantastično. Zaista spektakularno su napravili Konga i ostala čudovišta, cijeli otok, a borbe se nešto posebno. Teško da još imate mogućnost, ali ako imate obavezno odite u kino pogledati isplati se.

Nakon Godzille nisam čekao nastavak franšize, ali nakon ovog filma s nestrpljenjem iščekujem.

Trailer filma pogledajte ovdje.