Recenzija: Hotel Artemis (2018)

Recenzija: Hotel Artemis (2018)

Pogledali smo novi distopijski triler film, u kojem glume Sofia Boutella, Dave Bautista, Sterling K. Brown, Jodie Foster, Jeff Goldblum, Zachary Quinto i drugi, Hotel Artemis! Našu recenziju filma Hotel Artemis pročitajte u članku.

Akcija, krimi, triler

Drew Pearce

Drew Pearce

Sofia Boutella, Dave Bautista, Sterling K. Brown, Jodie Foster, Jeff Goldblum, Zachary Quinto

Srijeda je navečer 2028. godine, a ulice u centru Los Angelesa su neprohodne. Treću noć najstrašnije pobune u povijesti L.A., privatizirana policija tuče plave, ratno obojene prosvjednike, čiji je jedini zahtjev čista voda. Usred ovog kaosa, četvorica muškaraca s maskama lubanje nalaze se usred neuspjele pljačke banke. Sherman Atkins vodi svog brata i njihova dva pomagača iz banke u vatrenu borbu s policajcima. Ozlijeđene i bez druge mogućnosti, Sherman ih vodi do njihove jedine nade za spas … HOTELA ARTEMIS. Svojevrsnoj ilegalnoj bolnici za kriminalce u kojoj vrijede posebna pravila.

Recenzija: Hotel Artemis (2018)

Hotel Artemis započinje tijekom pljačke u kojoj su ozlijeđena dvojica braće, kako bi potražili pomoć oni se probijaju kroz neku vrstu distopijske budućnosti, prema utočištu i bolnici za kriminalce, Hotelu Artemis. Na vratima ih dočekuje jedina, čak ne doktorica nego sestra (Jodie Foster) koja ih pušta unutra i liječi. Društvo joj pravi veliki Dave Bautista koji održava cijeli hotel, bavi se smirivanjem neobuzdanih kriminalaca i slično. U hotelu upoznajemo i druge ‘stanare’, koji su na nekim svojim terapijama i čekaju kada će biti otpušteni. No sve kreće po zlu kada veliki kriminalac pokuca na vrata i to protiv pravila Hotela.

Ovo što sam vam gore napisao je više manje cijela priča filma, ostatak su loši dijalozi između likova, neka loša atmosfera u filmu gdje je većinom ili sve u mraku ili pod nekim čudnim osvjetljenjem, te meni besmislena akcija. Moguće da bi se ljubiteljima akcije ovaj film malo više svidio nego meni, ali čak je i akcije u njemu slabo da bi mogao zadovoljiti.

Glumci u filmu su fantastični, iako njihovih likovima nisu. Nema ni jednog zanimljivog lika s kojim bi se gledatelj uspio povezati, s druge strane previše ih je tako da svatko dobije vrlo malo vremena uopće razraditi lika.

Film je trebao biti duži kako bi se likovi poštenije razradili, ako su planirali praviti akciju, trebali su staviti više akcije u film, jer ovo nije dovoljno, ako su mislili ići na neki triler, njihov ‘veliki’ zaplet u filmu je trebao biti malo manje očigledan – ovako nešto se doslovno vidjelo iz aviona, atmosferu u filmu su trebali dići na neki bolji nivo, niti je posebno neka distopija, niti neka budućnost i znanstvena-fantastika. Gotovo sve osrednje ili slabo, svijetlih točaka baš i nema.

Moram priznati da sam očekivao puno više od filma.

Trailer filma Hotel Artemis