Recenzija: Zombieland: Double Tap (Dobrodošli u zemlju zombija 2, 2019)

Pogledali smo nastavak sada već kultne horor komedije Zombieland iz 2009. godine, Zombieland: Double Tap (Dobrodošli u zemlju zombija 2). Našu recenziju filma Zombieland: Double Tap (Dobrodošli u zemlju zombija 2) pročitajte u članku.

Akcija, komedija, horor

Rubem Fleischer

Dave Callaham, Rhett Reese

Emma Stone, Zoey Deutch, Woody Harrelson, Bill Murray, Jesse Eisenberg

Columbus, Tallahasse, Wichita i Little Rock sele se u srce Amerike dok se bore protiv evoluiranih zombija, preživjelih kolega i rastućih problema njihove improvizirane obitelji.

Zombieland: Double Tap je novi Američki zombie komedija film, redatelja Rubena Fleischera i scenarista Rhett Reese, Paul Wernick i David Callaham. Nastavak na Zombieland (2009), glume Woody Harrelson, Jesse Eisenberg, Emma Stone, Abigail Breslin i Bill Murray koji svi repriziraju svoje uloge iz prvog filma, još im se pridružuju Zoey Deutch, Avan Jogia, Rosario Dawson, Thomas Middleditch, Luke Wilson i Dan Aykroyd.

Zombieland je sve iznenadio 2009. godine i u desetljeću nakon toga, slobodno možemo reći da je stekao kultni status. Razgovori o njegovom nastavku su se godinama vodili (što nije veliko iznenađenje ako znamo da je prvi dio zaradio preko $100 milijuna na budžet od samo $23 milijuna), ali dugo vremena se činilo da se nikada neće ni dogoditi. Pa, Zombieland: Double Tap je napokon ovdje i definitivno je ispunio očekivanja.

Smješten u sadašnjost, Columbus, Tallahassee, Wichita i Little Rock su se jako dobro adaptirali na preživljavanje zombi apokalipse. Međutim, kada jedan od njihovih nestane, vrijeme je za ponovno krenuti na put i na njemu upoznajemo neka nova lica zajedno sa zastrašujućim novim zombi tipom kojeg ovaj nastavak prikladno naziva “T-1000.” To je dovoljno jednostavna priča koja se drži slične strukture kao i prvi dio, a to nije loše, pogotovo zahvaljujući nekim velikim iznenađenjima, hrpi smijeha i istinski pametnim pogledima na original iz 2009. godine čime nam je jasno dano do znanja da su redatelj Ruben Fleischer i scenaristi Rhett Reese i Paul Wernick pravili Zombieland: Double Tap prvenstveno za fanove.

Woody Harrelson i Jesse Eisenberg su najbolji u filmu Zombieland: Double Tap i njihova dinamika je jednako zabavna kao i kada smo ih prvi puta imali prilike zajedno vidjeti na velikom ekranu. Postoji nešto magično između njih dvojice kada su zajedno i oni su definitivno zaduženi za najbolje šale i nezaboravne trenutke. Luke Wilson donosi neke odlične materijale za Albuquerque, dok Rosario Dawson glumi opakog ženskog lika po imenu Nevada koja je definitivno jedini kvalitetan ženski lik u filmu koji ne pridodaje previše pažnje nježnijem spolu. I dok je Zoey Deutchina Madison duhovita od samog početka do kraja, ona je također stereotip, dok Emma Stone i Abigail Breslin dobivaju jako malo toga za raditi u filmu Zombieland: Double Tap osim toga što su predmet muških požuda. One su više predmeti radnje filma nego išta drugo, a pogotovo Oscarovka Emma Stone zaslužuje više od toga.

Zombiji su ono zbog čega će većina ljudi pohrliti u kina vidjeti ovaj film, naravno, a oni su jednostavno veličanstveni. Nije tajna da The Walking Dead (koji je imao premijeru godinu dana nakon što je Zombieland izašao) seriji sve više i više opada popularnost, ali Zombieland: Double Tap je na svu sreću sve digao na novu razinu s hodajućim mrtvacima ponajviše zahvaljujući odličnim akcijskim scenama, fenomenalnom, napetom posljednjom bitkom i popriličnom količinom krvi. Također je i film za koji se može reći da ima puno srca, u koji su svi uključeni dali sve od sebe kako bi ga učinili što bolji, a snimanje i vizuali su jedni od najboljih koje ćete vidjeti ove godine.

Baš poput Zombieland, nastavak je nešto što ljubitelji zombi žanra ne smiju propustiti. Kemija između glavnih likova nastavlja biti vrlo zabavna za gledati i nadamo se da nećemo morati čekati novih deset godina kako bi imali priliku vidjeti nastavak, zato što ova kreativna ekipa definitivno ima nešto specijalno u svojim rukama s ovom franšizom. Prava je šteta što četvrto glavnih likova ne provede više vremena zajedno, ali s novim pravilima, novim tipovima živih mrtvaca, te hrpom ugađanja fanovima, teško da ćete ovih dana pronaći bolju opciju u kinima ako ste ljubitelji zombi žanra od Zombieland: Double Tap.