Recenzija: The Mountain Between Us (2017) - Svijet filma

Recenzija: The Mountain Between Us (2017)

Pogledali smo novi avanturističko-romantični film, s Idris Elba i Kate Winslet, The Mountain Between Us.

Akcija, avantura, drama

Hany Abu-Assad

J. Mills Goodloe, Charles Martin

Idris Elba, Kate Winslet, Beau Bridges

The Mountain Between Us je Američki romantični, avantura, drama film, redatelja Hany Abu-Assad i scenarista Chris Weitz i J. Mills Goodloe, pravljen prema knjizi istog imena od Charles Martin. Zvijezde filma su  Idris Elba i Kate Winslet kao kirurg i novinarka, koji su preživjeli pad aviona sa psom, te su nasukani u High Uintas Divljini s ozljedama i otežanim vremenskim uvjetima.
Ono što je vrlo bitno za znati u početku je da film nije pravljen prema istinitom događaju. Odmah u startu mi nije jasno zašto bi se pravio takav jedan izmišljeni film, kada ima hrpa sličnih, istinitih događaja, gdje onda nešto što naizgled se čini kao pretjerivanje, dobije smisao i postane nevjerojatno. U ovom filmu to nije slučaj. Pretjerivanja i nerealnosti su na svakom koraku, a vidi se iz aviona da su nemoguće situacije. Samo par primjera totalnih nerealnosti; dakle kada vani skijaš, po hladnoći, nakon vrlo kratkog vremena sve ti se zaledi na dijelovima lica koje je otkriveno, a gdje si se uznojio, kod njih ne, tek nakon nekoliko dana se vidi kod Idris Elbe nešto malo na bradi. Prvih nekoliko dana provode na najvećim visinama na direktnom suncu, nitko izgorio. Pali su u snijeg 100 puta, nisu imali skijašku opremu na sebi, a i da su imali nakon toliko vremena ne bi pomogla, redatelj je zaboravio da bi bili mokri? I vjerojatno umrli nakon prvih pola sata filma, pa ne bi imao o čemu dalje dosađivati. Propadanje kroz led u vodu?!? Zašto je pala u nesvijest? Pa voda je toplija nego je vani! Isuse mogao bi cijeli ovaj tekst samo pisati o nerealnostima u ovom filmu, da zaboravio sam, četvero ih se srušilo avionom (troje ljudi i pas), svi su preživjeli, točnije nitko nije umro od pada aviona!

Priča je užasno dosadna i zamorna i iz aviona (koji je pao) se vidi da je cijelo preživljavanje, sve u filmu pravljeno samo zato da bi spojili glavne i jedine likove u filmu Idrisa Elbu i Kate Winslet. Apsolutno ništa se ne događa osim njihovog puta u sigurnost, koje je prepuno slučajnosti koje baš njima odgovaraju. Film je trajao nešto manje od 2 sata, ali imao sam osjećaj da traje 3 sata. Pogotovo zamornih je bilo nekih zadnjih 20 minuta, uh kako zamornih.

Idris Elba i Kate Winslet su odlični glumci i oni su jedina dobra stvar filma, ali i njih mi je pred kraj filma već bilo dosta. Osim njih jedino što vrijedi u filmu je fantastična krajolik, pogotovo na početku filma, ajme bi se spustio niz planinu na skijama, sanjkama, bordu ili samo na guzici 🙂

Sve u svemu, ako ste željni neke loše romantične drame, dajte filmu priliku, u protivnom ni slučajno. Moram reći da sam od ovog filma očekivao puno, puno više i ispalo mi je jedno od najvećih razočaranja ove godine. Dakako ne mora tako biti i vama, ali bojim se da većini hoće.