Recenzija: Io (2019)

Recenzija: Io (2019)

Pogledali smo novi Netflixov znanstveno-fantastični post-apokaliptični film, s Anthony Mackie u glavnoj ulozi, Io. Našu recenziju filma Io pročitajte u članku.

Avantura, drama, romantika, sci-fi

Jonathan Helpert

Clay Jeter, Charles Spano

Anthony Mackie, Margaret Qualley, Danny Huston

Sam (Margaret Qualley), jedna od posljednjih preživjelih na kataklizmičkoj Zemlji, mlada je znanstvenica posvećena pronalaženju načina da se ljudi prilagode i prežive, umjesto da napuste svoj svijet. No, s posljednjim shuttleom koji je trebao napustiti planet za udaljenu koloniju, njezina odlučnost da ostane potresena je dolaskom još jednog preživjelog, Micah (Anthony Mackie). Ona mora odlučiti hoće li s njim putovati kako bi se pridružila ostatku čovječanstva i početi iznova ili ostati boriti se za opstanak Zemlje.

Trailer: Io (2019)

U filmu Io pratimo dvoje likova Sam Walden (Margaret Qualley) i Micah (Anthony Mackie), koji su posljednji preživjeli na umirućoj Zemlji. Sam skuplja uzorke i bavi se raznim analitikama dok ju njezin ‘dečko’, sa svemirske postaje na kojoj je ostatak preživjelih, poziva da im se pridruži. U tim trenucima dolazi Micah i njih dvoje počinju polako razvijati romantičnu vezu, zaista polako.
Baš kao i njihova veza, ovaj film je užasno usporen, naporan i gotovo da se ne radi o ničemu. Konstantne dosadne priče između dvoje glavnih likova, ponekad presječene s nekim otkrivanjima oko apokalipse koja ih okružuje. Jedino koliko tolike dobro u filmu su te gotovo umjetničke snimke raznih post-apokaliptičnih scena, popraćene vrhunskom glazbom.

Gluma i dijalozi su očajni i jako podsjećaju na nešto već viđeno u Twilight filmovima. Ovo je kao da vam netko priča svoj dosadni san koji traje 90 minuta. Pretenciozan u pokušavanju objašnjavanja, kao da vam želi reći ako ga ne shvatite da je problem u vama jer ne shvaćate dobro znanost, iako ima hrpa primjera u filmu gdje su tu svoju znanost ili bolje reći neke pretpostavke, potpuno krivo poslagali. Međutim, ta rasprava nije ni bitna, jer da su i sve što se znanosti tiče dobro napravili, film bi jednostavno svakako bio užasno dosadan i naporan. Uzmite The Martian, jer i oni tako uzgajaju hranu na uništenoj Zemlji, samo filmu oduzmite odličnog glumca, humor, napetost i baš sve drugo što je krasilo onaj film i što vam ostaje? IO!

Nažalost baš ništa više se nema za reći o filmu koliko je limitiran. Ako vam se gledaju dobri post-apokaliptični filmovi ovog zaobiđite i bolje pogledajte naš popis najboljih post-apokaliptičnih filmova.