Zack Snyder’s Justice League: Nove fotografije prikazuju Henry Cavilla, Gal Gadot i Batmobile

Objavljene su nove behind the scenes fotografije za vrlo isčekivani Zack Snyder’s Justice League na kojima, između ostaloga, vidimo i Henry Cavilla, tj. Supermana bez kontroverznih brkova.

Prisutnost brkova na Henryevom licu nije bila mali problem za većinu DC Comicsa. Poznato je da su u kino verziji filma filmaši koristili CGI kako bi sakrili dlake na licu. Zbog korištene tehnologije to je bilo uočljivo i tada je započela kontroverza. Teme u trendu na Twitteru i poduži Facebook postovi koji su to kritizirali. Srećom, Zack Snyder ima smisla slušati obožavatelje o tim pitanjima. (Sjetite se crnog odijela kojeg će Superman nositi u HBO Max verziji.) Dakle, dogodit će se neke stvarne promjene na streaming platformi kad se stvari pokrenu sljedeće godine.

Zvijezda Jusice League razgovarala je s Empireom o svim reakcijama na brkove. “Bio sam pomalo iznenađen. Kad smo odlučili krenuti po brkove, sigurno nisam očekivao da će se svi događaji odvijati onako kako će se odvijati”, otkrio je Cavill. “Nisam očekivao da će ponovna snimanja Justice League biti tako opsežna kao što su bila.” Podsjetimo, Cavill je morao pustiti brkove za ulogu u filmu Mission Impossible: Fallout, no taj period se nažalost prekrižio za dosnimavanjem kino verzije Justice League (koje je vodio jednako kontroverzni Joss Whedon).

“Kad je došlo do toga, bila je to jedna od stvari gdje sam usred drugog filma, a promjena izgleda filma koji je trebao biti gotov već postaje pravi problem”, objasnio je Cavill. “I kao što ćete vidjeti kad film izađe, imati lažne brkove ne bi bila mogućnost. Pomislit ćete: ‘U redu, da, lažni brkovi bi možda u ovom slučaju bili otpuhani.’ Nažalost, to je dovelo do velikog zgražanja kad je izašo Justice League, ali takva je priroda tih stvari. Ne možete svaki put pobijediti.”

“Godinu dana trpim s tom stvari, naučio sam je voljeti i sad mi to nedostaje”, rekao je Cavill za Entertainment Weekly. “Drago mi je da je toliko zaokupila pozornost medija i svega jer ako mi ikad više puste brkovi, mogu se osvrnuti i znati da toliko toga mogu pronaći na putu do videozapisa, memeova i postova na Instagramu, što god to bilo samo da me podsjeti kako je bilo.”

Uz svježe obrijanog Cavilla, dobili smo i nove fotografije na Gal Gadot kako stoji ispred Batmobilea, slike možete pogledati ovdje: