Recenzija: Spider-Man: Far From Home (Spider-Man: Daleko od kuće, 2019)

Pogledali smo novi Marvelov film Spider-Man: Far From Home (Spider-Man: Daleko od kuće)! Film je nastavak na Spider-Man: Homecoming iz 2017. godine i posljednji film velike Marvelove Infinity Sage, te se direktno nastavlja na Avengers: Endgame film. Našu recenziju filma Spider-Man: Far From Home (Spider-Man: Daleko od kuće) pročitajte u članku.

Spider-Man: Daleko od kuće

Akcija, avantura, komedija, superhero

Jon Watts

Chris McKenna, Erik Sommers

Zendaya, Tom Holland, Jacob Batalon, Jake Gyllenhaal

Nakon događanja u Avengers 4 filmu Peter Parker i njegovi prijatelji kreću na ljetni odmor u Europu, a tamo se Peter nađe kako spašava svoje prijatelje od novog negativca.

Spider-Man: Far From Home je novi Američki supherojski film pravljen prema Marvel Comics liku Spider-Man. Producirali su ga Columbia Pictures i Marvel Studios, a distribuira ga Sony Pictures Releasing. On je direktni nastavak Spider-Man: Homecoming (2017) filma i ukupno dvadeset treći film Marvel Filmskog Svemira. Redatelj filma je Jon Watts, scenaristi Chris McKenna i Erik Sommers, a zvijezde filma su Tom Holland kao Peter Parker / Spider-Man, a uz njega Jon Favreau, Zendaya, Marisa Tomei, Jake Gyllenhaal, Cobie Smulders i Samuel L. Jackson. Prati Parkera i njegove prijatelje na ljetnom putovanju Europom.

Spider-Man: Daleko od kuće radnjom se direktno nastavlja na film Avengers: Endgame. Pratimo Petera Parkera koji odlazi na ljetni odmor sa svojom poznatom ekipom s ciljem da svoje superjunačke dužnosti ostavi sa strane tih nekoliko tjedana koliko traje odmor. Ali njegov plan se brzo izjalovi kada mu odmor prekine Nick Fury s novim zadatkom kojeg on ne želi prihvatiti. Tony Stark/Iron Man je poginuo, Kapetan Amerika nedostupan kao i većina ostalih Osvetnika. Spider-Man se mora pomiriti s gubitcima i preuzeti odgovornost. Pred Spider-Manom je sada teška bitka jer u potpuno novim okolnostima mora spašavati svijet i zaštiti svoje prijatelje pri čemu ga očekuje i neočekivani novi savez.

Nisam bio pretjerano oduševljen prvim Spider-Man filmom u MCU. Iako su vrlo dobro pogodili s izborom glumca za Peter Parkera/Spider-Mana, Tom Hollandom, film je bio izrazito dječji, oslanjao se na vrlo djetinjaste i ni najmanje duhovite šale, pa čak nisam bio impresioniran ni s njegovim negativcem Vulturom, iako ga je Michael Keaton odlično odglumio. To mi je uz prvog Ant-Mana najlošiji film Marvelovog Filmskog Svemira. Vođen time, nisam previše očekivao od ovog nastavka, na svu sreći, na svim poljima je bio bolji od svog prethodnika.

Iako Spider-Manu: Far From Home treba dosta vremena da krene s akcijom i napetim događanjima, ne može se reći da je i jednog trenutka bio dosadan film. Zabavan i vrlo duhovit humor će se posebno svidjeti mlađim tinejdžerima, iako sam se i ja našao u potpunosti zabavljen s njime. Mladenački problemi kroz koje smo svi prolazili nas mogu zabaviti čak i ako više nismo u tim godinama i stvoriti neku nostalgiju oko tih vremena. Mlađima koji prolaze kroz iste stvari ili ih to tek čeka će sigurno biti još zabavnije.

Nakon tog, dosta dugačkog uvoda dolazi novi lik u Spider-Man filmovima, Jake Gyllenhaalov Mysterio. Mysterio, baš kao i uvijek vrhunski Gyllenhaal su me oduševili, a vjerujem i većinu gledatelja koji su gledali ovaj film. Vrhunski glumac, iako jednostavna, zadovoljavajuća pozadinska priča lika, iako se tu moglo malo više vremena i truda uložiti, a ne ispričati sve u 5 rečenica, ali dali su mu opravdanu pozadinu i za kraj vrhunski, zaista vrhunski CGI efekti tog lika. Jedno od najboljih vizualnih CGI prikaza lika na velikim ekranima što sam vidio (možda zato što sam posljednji CGI vidio onog užasnog Hulka iz produžene verzije Avengers: Endgame filma). Spider-Man, baš kao recimo Batmana u DCiju, ima daleko najzanimljivije likove iz svog svemira stripova. Šteta što su gotovo svi ostali osim Peter Parkera i Mysteria totalno promašeni. Teško mi se odlučiti tko mi je iritantniji od ostatka njegove ekipe, iako mislim da bi tu ipak na broj 1 mjesto stavio njegovog najboljeg prijatelja Neda Leedsa (Jacob Batalon), ajme što ga je teško za gledati, iako ni ostatak njegove ekipe nije puno bolji. Zapravo, od njih svim mi je najbolji totalno promijenjeni Flash Thompson (Tony Revolori), koji je zaista odličan, međutim jako odskače od svog stripovskog lika, a ja nisam ljubitelj promjena, pogotovo ne tako drastičnih.

Što se tiče vizualnog izgleda, ovo je jedan od filmova s najboljim CGI-jem do sada u MCU, a i šire. Vrlo vjerojatno odmah iza filmova poput Avengers: Infinity War i Endgame, možda još Thor Ragnarok. Čak i ovaj uvodni dio, gdje nema gotovo ništa CGI-ja izgleda odlično, lokacije su vrlo lijepe, pogotovo Venecija. Kada je započela računalna animacija, ostao sam bez teksta, sve je vrhunski odrađeno, pogotovo negativci i borbe, ali i okolna razaranja, sve izgleda vrhunski.

U filmu ima dosta referenci na prošle filmove, uglavnom zabavnih, pa vam je moja preporuka, ako već niste, pogledajte barem neke ključne MCU filmove prije ovoga, poput Civil War, Homecoming, Avengers: Endgame i Infinity War, a imamo za vas i kronološku listu filmova koju možete pogledati ovdje. Također, ovaj film ima možda najbolju post-credit scenu u cijelom MCU!

Svakako nekoliko stepenica ispred prvog Spider-Man filma i definitivno nešto što morate pogledati u kinima. Ja sam gledao u 3D i bilo je odlično, kako je u 4Dx-u ne znam, ali ako ste u mogućnosti predlažem vam da odete pogledati jer ovi efekti su vrijedni toga. Bez problema ide na našu listu najboljih filmova 2019. godine.

U ovoj recenziji ne želimo apsolutno ništa više otkrivati, međutim, za one koji žele znati više, bit će danas tijekom dana još objava vezanih uz ovaj film, pa nas pratite i dalje (barem ono danas).

U nastavku pogledajte trailer filma Spider-Man: Far From Home (Spider-Man: Daleko od kuće)