Pročitali smo knjigu koju je napisao David Hamilton, Kako umom izliječiti tijelo. Našu recenziju knjige Kako umom izliječiti tijelo pročitajte u članku.

Autor: David Hamilton

Izdavač: Škorpion d.o.o., 2009.

Knjiga koja nam otkriva tajne kako pomoći tijelu i kako izliječiti tijelo, a sve samo uz pomoć uma. Daje nam jednostavne alate puput afirmacija i vizualizacija kojima se možemo poslužiti pri ublažavanju niza bolesti, kao i njihovom potpunom nestanku. Kako bi bilo što adekvatnije, knjiga sadrži brojne priče iz cijelog svijeta onih koji su se izlječili od bolesti poput raka, dijabetesa, alergija, velikih boli i sl. Mozak uvijek proizvodi svoje vlastite lijekove, to je dokazano. Teoretski dio je ovdje, još samo poradite na praksi.

Ovo mi je baš bilo po mjeri! Zabavno, interesantno, nevjerojatno, poučno i tjeralo me na isprobavanje skoro svih navedenih metoda. Istina, potrebna je doza koncentracije (a nije li za sve?), radoznalost i otvoren um. Teme su slične kao kod knjige Placebo ste vi – Joe Dispenza, ali ovdje su puno jednostavnije prenesene. Prilagođenije su laicima kao što sam ja, nema toliko stručnih stvari navođenih koje su mi u potonjoj znale biti i naporne, dosadne i teške, što je onda sve skupa usporavalo i otežavalo čitanje. Kako umom izliječiti tijelo govori i o ljubavi kao bitnom životnom segmentu.

Recenzija knjige: Kako umom izliječiti tijelo
Koliko je sve u knjizi istina, kada pogledamo sebe kao pojedince, odgovor je (logički) individualan. No, zašto ne provjeriti? Ne škodi, i ima jako puno dokaza da kod drugih određene metode izliječenja umom djeluju. Koliko vjerujemo u to i koliko možemo „istrenirati“ mozak, nemjerljivo će utjecati i naša volja i želja za promjenom i boljim životom. Dr. Hamilton ne prodaje maglu, sve alate podrobno objašnjava, kako u teorji tako i u praksi i daje dokaze za svaki. Mislim da bismo to trebali iskoristiti! Ja znam tko hoće. Sretno nam svima bilo bolje sutra!

„Mark Twain je napisao: „Pleši kao da te nitko ne gleda, voli kao da nikad nisi bio povrijeđen, pjevaj kao da te nitko ne sluša, živi kao da živiš u raju na Zemlji.“

„Čudo zapravo počinje u umu, koji izaziva potrebne biološke promjene koje dovode do izliječenja.“

„- Prakticiram medicinu 30 godina i propisivao sam mnoge lijekove. No, na duge staze, shvatio sam da je ljubav najbolji lijek i većinu bolesti od kojih boluju ljudska bića.