Pročitali smo novu knjigu Isabel Allende, Japanski ljubavnik, prožet istim bujnim duhom koji je prodao 65 milijuna primjeraka Allendeičinih knjiga diljem svijeta. Našu recenziju knjige Japanski ljubavnik pročitajte u članku.

Autor: Isabel Allende

Izdavač: Vuković & Runjić, 2019.

Godina je 1939. Nad Poljskom se nadvija sjena nacizma i mladu Almu Belasco roditelji šalju na sigurno, u tetinu raskošnu palaču u San Franciscu. Dok ostatak svijeta nezaustavljivo srlja u rat, Alma upoznaje Ichimeija Fukudu, mirna i povučena sina obiteljskog vrtlara Japanca. Među njima se, daleko od tuđih očiju, rađa nježna ljubavna veza. Nakon japanskog napada na Pearl Harbor, sudbina okrutno razdvaja dvoje mladih. Poput tisuća američkih Japanaca, Ichimei će s obitelji završiti u logoru pod upravom američke vlade. Alma i Ichimei sretat će se cijeli život, svaki put u drukčijim okolnostima, ali svoju će ljubav skrivati do samoga kraja.

Najava knjige: Japanski Ljubavnik - Isabel Allende

Roman Japanski ljubavnik u široku rasponu obuhvaća nekoliko generacija i kontinenata, bavi se pitanjima identiteta, napuštanja, otkupljenja i nedokučivim utjecajem sudbine. Napisan s velikom pomnjom prema povijesti i vjerodostojnim uvidom u duševne borbe likova, po čemu je Isabel Allende glasovita još od slavnog prvijenca Kuća duhova, ovaj je roman duboko dirljiva posveta stalnosti ljudskog srca u vječnim previranjima svijeta.

S više od 74 milijuna prodanih knjiga, romansijerka i feministica Isabel Allende jedan je od najčitanijih svjetskih pisaca. Rođena u Peruu i odrasla u Čileu, međunarodnu je slavu stekla već prvim romanom Kuća duhova (1982.). Otad je objavila više od dvadeset bestselera, koji su poželi zavidan kritički uspjeh. Među njima se ističu O ljubavi i sjeni, Eva Luna, Kći sudbine, Otok pod morem, Paula i U jeku zime. Njezina su djela prevedena na više od četrdeset jezika: zabavna i poučna, prepliću maštovite priče s povijesnim događajima. Uz književni rad, Isabel Allende aktivno se zauzima za ljudska prava. Nakon smrti kćeri Paule 1996. u njezino je ime osnovala dobrotvornu zakladu za potporu ženama diljem svijeta. Primila je petnaest počasnih doktorata i nagradu za životno djelo PEN-a, a Barack Obama dodijelio joj je Predsjedničku medalju slobode, najveće civilno odličje SAD-a.

Roman Japanski ljubavnik očekivala sam s nestrpljenjem misleći kako je to još jedan onako lagani ljetni ljubavni roman, ali sam se prevarila jer je puno više od toga.

Alma je naizgled sasvim obična osoba koja se puno ne razlikuje od drugih, osim jednog, ona ljubomorno čuva svoje tajne, proživljava svoje ljubavi daleko od očiju javnosti.

Autorica se poigrava sa našom mastom sve do zadnje stranice, a kraj, totalni preokret pun iznenađenja.