Recenzija: Singularity (2017)

Sci-fi

Robert Kouba

Robert Kouba

John Cusack, Carmen Argenziano, Eileen Grubba, Julian Schaffner

Singularity (2017) on IMDb

Singularity je Američki znanstveno fantastični film iz 2017 godine, redatelja i scenarista Robert Kouba, a zvijezde filma su John Cusack, Carmen Argenziano, Eileen Grubba, Julian Schaffner.

U 2020, Elias can Dorne (John Cusack), predsjednik VA Industrija, svjetske vodeće robotičke kompanije, predstavi svoj najmoćniji izum – Kronos, superračunalo napravljeno da zaustavi sve ratove. Kada Kronos krene s radom, on brzo zaključi da je upravo čovječanstvo, najveća opasnost za mir u svijetu i pokrene robotske napade diljem svijeta kako bi očistio svijet od ‘zaraze’ ljudi.

Vrlo je važno da se ne zavarate ovom, jednom, sasvim solidnom ocjenom, koju film ima na IMDb. Film je UŽAS!

Znanstveno-fantastični film je koji izgleda kao da ga je vizualno pravio potpuni početnik u tom poslu. Tek par, više slika, nego scena izgleda donekle dobro, ali kao što sam rekao to su više neke pomične slike, nego što su scene s dobrim efektima. Strašno kako izgleda.

Priča filma je već sto puta prožvakana i ipak koliko toliko na trenutke podnošljiva, ali ima toliko nelogičnosti da je to strašno. O objašnjenju ičega možete samo sanjati, a ego redatelja Robert Kouba, koji nikada do sada nije pravio cijeli, igrani film i ima 25 godina, se može vidjeti na kraju filma. Iskreno baš sam se dobro nasmijao na kraju, ako zbog ičega treba pogledati film, onda je to samo zato da vidite koliko je redatelj uvjeren u kvalitetu filma i očigledno svoje sposobnosti, s obzirom na to da je i redatelj i scenarist i sve u filmu.

Ipak najgora stvar u filmu su glumci, nedostatak glumaca i užasno loše konverzacije, te gestikulacije i mimike koje dvoje ‘glavnih’ glumaca radi. Prvo se mora reći da je John Cusack samo na papiru glavni glumac jer u filmu je sveukupno nekih 5 minuta. Glavni glumci su Julian Schaffner i Jeannine Wacker, koji oboje, prije ovog filma, nikada nisu glumili u igranom filmu, što se zaista vidi.

Sve što imam za reći o ovom filmu je ne, ne i ne ga gledati. Čak ni za velike ljubitelje SF filmova nije.