Recenzija: Passengers (2016)

Putnici (2016) on IMDb

Recenzija: Passengers (2016)
Passengers

Na svemirskom brodu koji prevozi tisuće putnika, budi se Jim Preston (Chris Pratt) i saznaje da se probudio 90 godina ranije, na putu za novu planetu imena Homestead II.

Od redatelja Morten Tyldum (The Imitation Game, Hodejegerne) i scenarista Jon Spaihts (Prometheus, Doctor Strange), dolazi nam jedan vrlo dobar SF film, koji je nešto nalik Titaniku u svemiru.

Passengers je film koji po SF sadržajima podsjeća najviše na filmove Gravity, Interstellar, The Martian i The Moon, a romantikom možda ponajviše upravo na Titanic.

Ono što ga po meni izdvaja i čini boljim, pa sigurno od filma Gravity, a od Interstellara po znanstvenom dijelu, je to što je puno točniji. Čitao sam negdje da su upravo na te znanstvene stvari davali najviše pažnje, poput nestanka gravitacije tijekom plivanja u bazenu Jennifer Lawrence, svemirskog broda, koji osim što izgleda fantastično ima i znanstvene osnove, načina na koji se kreće i slično.

S druge strane Jennifer Lawrence i Chris Pratt su fantastičan filmski par i odlično su se uklopili u samotni život na tom dugačkom putovanju. Uz njih malu, ali odličnu i zabavnu ulogu ima Michael Sheen, koji je odlično utjelovio androida Arthur. Još se tu pojavljuju i glumci poput Laurence Fishburne i Andy Garcia, koji nemaju nešto značajnije uloge.

Film je nažalost kritika poprilično popljuvala, a time baš ni gledatelji nisu bili ludi za odlaskom u kino. Budžet mu je bio oko $110 milijuna, a zaradio je oko $300 milijuna, što i nije neka zarada (računa se da nije bio isplatljiv). Moje mišljenje o filmu je da je bio vrlo dobar, jedini problem mu je, ako je to problem, je što većina ljudi vjerojatno od filma očekuje neki dobar SF film, ovaj film je ipak prije svega romantična drama i mislim da bi se na to trebalo pripremiti prije gledanja.

Ovdje možete pogledati trailer filma.