Recenzija: The Mummy (2017)

Akcija, avantura, fantazija

Alex Kurtzman

David Koepp, Christopher McQuarrie

Sofia Boutella, Tom Cruise, Annabelle Wallis

The Mummy (2017) on IMDb

The Mummy

The Mummy je prvi film iz nove, Dark Universe, filmske franšize od Universal. Nažalost već na početku franšize, film je pokopan od strane kritike, a iako je zaradio solidnih $407.8 milijuna, smatra se da je nakon puno novaca potrošenih na reklamu (reklame nisu uračunate u budžet), gotovo $100 milijuna u minusu.

Prva stvar koja me odmah u startu zasmetala je to što svemir koji planiraju praviti se zove Dark Universe, pa iako je film o kao čudovištu (Mumiji), pravljen je kao i prošli nastavci (Brendan Fraser), avanturističke komedije. Očekivao sam mračan, gotovo horor film i definitivno da je po mome bio bi R-rated. Vidno je da takvi filmovi dobro prolaze u zadnje vrijeme, pa zašto ne, ako već žele praviti mračnu franšizu (kako im i ime kaže).

Koliko se sjećam onih starih filmova, priča je gotovo identična. S izuzecima par minuta filma, kada se vidi da teže nekom većem projektu. Priča je previše jednostavna, radi se o Mumiji koja se želi vratiti u život i osvetiti svijetu koji joj je nanio nepravde. Naravno u središtu svega se nalazi naš glavni glumac Tom Cruise koji se na sve načine pokušava oduprijeti prokletstvu koje ga prati i spasiti djevojku, od koje je dan prije bježao glavom bez obzira.

Filmu nisu pomogla ni vrhunski glumci, Tom Cruise, koji glumi Nick Morton, prevaranta u potrazi za vrijednim predmetima, koji mi je nekako bio odličan izbor za tu ulogu, ne zato što je uloga odlična, nego to njegovo ispeglano i pomlađeno lice zaista izgleda prevaranti. Sofia Boutella glumi Ahmanet (Mumiju) i uloga joj nije ništa posebno upečatljiva ni na loš ni dobar način. Tu je još jedan vrhunski glumac Russell Crowe koji glumi Dr. Henry Jekyll, osobu koja ih pokušava okupiti za nastavak Dark Universe, nažalost u ovom filmu ga vidimo samo na par minuta.

Vizualno film ne izgleda loše, mada nije ni ništa spektakularni odrađen CGI. Nema nekakvih posebnih efekata, što bi bilo za očekivati od ovakvog filma.

Nije baš sjajan početak nove franšize u kojoj se još nalaze likovi poput Dracula, Invisible Man,  Frankenstein i drugih. Iskreno se nadam da će dalje biti bolje jer volim te likove i očekujem bolje filmove od ovoga.