Recenzija: Life (2017)

Horor, sci-fi, triler

Daniel Espinosa

Rhett Reese, Paul Wernick

Rebecca Ferguson, Ryan Reynolds, Jake Gyllenhaal

Trag života (2017) on IMDb

Life

Life je Američki, znanstveno fantastični, horor film od redatelja Daniel Espinosa (Safe House), scenarista Rhett Reese (Deadpool, Zombieland, G.I. Joe: Retaliation) i Paul Wernick (Deadpool, Zombieland, G.I. Joe: Retaliation), te glavnih glumaca Jake Gyllenhaal (Donnie Darko, Nightcrawler, Zodiac, Source Code), Hiroyuki Sanada (The Wolverine, 47 Ronin, Sunshine), Rebecca Ferguson (The Girl on the Train, Mission: Impossible – Rogue Nation) i Ryan Reynolds (Deadpool, Green Lantern, Buried).

Film prati šesteročlanu ekipu znanstvenika na Internacionalnoj Svemirskoj Stanici, koja otkriva, ono što se u početku čini kao prvi znak života na Marsu, ali onda saznaju da to otkriće možda nije ono što se u prvi trenutak činilo.

Odličan znanstveno fantastični film u maniri SF klasika poput Aliena, Thing, Sunshine, možda čak Event Horizon. S obzirom na to da je film R rated, nije se moglo očekivati baš nešto puno publike, ali je nažalost film jako malo zaradio, što samo još jednom pokazuje kako nažalost takvi filmovi gotovo izumiru. Budžet filma je bio $58 million, a zarada mu je $63 milijuna, što je kod filmova užasno loše, kada se uzme još hrpa drugih stvari koje moraju platiti, a koje ne ulaze u budžet. Nije mu pomogla ni vrlo dobra promocija, ni odlična filmska postava, pa ni to što takvih filmova nema puno. Zaista šteta jer radi se o po meni odličnom SF filmu.

Priča filma je zapravo nešto već više puta viđeno, izvanzemaljski život koji je naravno, što drugo, nego ubilački nastrojen. Osobno obožavam takve SF priče i zato me uopće ne smeta što je priča slična nekim drugim filmovima. Mislim da je razvoj tog živog organizma odlično napravljen i izgleda vrlo dobro. Kraj filma je, kako dosta ljudi kaže, očit, ali osobno volim takve, klasične, završetke.

Efekti u filmu su odlični, izvanzemaljski organizam izgleda odlično, kao i scene u svemiru, te na postaji.

Odlična glumačka postava je dobro odradila svoj posao. Uz naravno odličnog Ryan Reynolds i Jake Gyllenhaal, vrlo dobro se snašla i Rebecca Ferguson, te Hiroyuki Sanada.

Ovo je film koji definitivno ni jedan ljubitelj SF filmova ne bi smio propustiti, te se nadam da će takvih filmova biti i više nego što trenutno ima.