Recenzija: The Expanse (sezona 2)

Recenzija: The Expanse (sezona 2)

Policijski detektiv u asteroidnom pojasu, prvi časnik među planetarnog teretnjaka leda i izvršitelj Ujedinjenih naroda Zemlje, polako otkrivaju veliku zavjeru koja prijeti zemljinoj buntovnoj koloniji u asteroidnom pojasu.

Drama, misterija, sci-fi

Kreator serije:

Mark Fergus, Hawk Ostby

Thomas Jane, Steven Strait, Cas Anvar

The Expanse (2015) on IMDb

The Expanse

Američka SF serija, koja ide na Syfy mreži, razvijena od tvoraca serije Mark Fergus i Hawk Ostby, prema knjigama Daniel Abraham i Ty Franck (pisanim pod pseudonimom James S. A. Corey). Serija je obnovljena i za treću sezonu.

Ovo je trenutno najbolja SF serija, a i jedna od najboljih serija u povijesti. Pravljena je prema odličnim knjigama i rekao bi da ih poprilično dobro prati. Naravno u 13 epizoda po sezoni (po knjizi), ne mogu sve tako razviti kao u knjizi, ali mislim da izvlače maksimum. Sve likove su fantastično pogodili. Na neke mi je možda trebala epizoda, dvije da se priviknem, ali čim sjednu, zaista ih vidim i u knjizi.

Priča serije je fenomenalna, kao i u knjigama. Dakle, vrlo ukratko, postoje tri “frakcije” Zemlja, Mars i Belt. Međusobno su svi na rubu rata i konstantno se događaju incidenti. Nakon jednog takvog se stvori i glavna ekipa broda Rocinante. Nakon nekog vremena, hrpe istraživanja, misterije i SF akcije, saznaju da kako se čini nisu sami u svemiru. Radnja podsjeća jako na računalnu igru Mass Effect.

Kao što sam već rekao, od početka serije glumci su fantastični, u prvoj sezoni predstavljeni su nam Thomas Jane kao Josephus “Joe” Aloisus Miller, Belterski detektiv na Ceresu, Steven Strait kao James “Jim” Holden, Zemaljski kapetan na brodu Rocinante, Cas Anvar kao Alex Kamal, Marsovski pilo na Rocinante, Dominique Tipper kao Naomi Nagata, Belterski inženjer na Rocinante, Wes Chatham kao Amos Burton, Zemaljski mehaničar na Rocinante, Shohreh Aghdashloo kao Chrisjen Avasarala, UN-ova zamjenica Tajnika, a u ovoj sezoni su to još pojačali s par likova, među kojima se naravno ističe Frankie Adams, koja glumi Marsovskog Marinca, Robertu “Bobbie” W. Draper.
Uz to efekti su za jednu seriju fantastični, borbe u svemiru, razni nepoznati izvanzemaljski oblici i slično.

Svakako svim ljubiteljima SFa, a i šire, preporučujem obavezno pogledati ovu seriju. Nešto ne ponovljivo i zaista se nadam da će još dugo trajati (za sada ima 6 izdanih knjiga, te još tri su najavljene za 2017, 2018 i 2019 godinu).

Trailer serije pogledajte ovdje.