Recenzija: Detroit (2017)

Krimi, drama, povijesni

Kathryn Bigelow

Mark Boal

John Boyega, Anthony Mackie, Algee Smith

Detroit (2017) on IMDb

Recenzija: Detroit (2017)

Detroit je nadolazeći Američki krimi, drama film, redateljice Kathryn Bigelow i scenarista Mark Boal. Film je pravljen na temelju incidenata, tijekom uličnih nereda 1967 godine u Detroit, u kojem je grupa odmetnutih policijskih službenika odgovorila na žalbu s osvetom, umjesto pravdom na umu.

Ovaj film je vrlo dobar i ne čudi da će biti jedan od glavnih favorita za razne Oscare. Film ima jednu tešku i ružnu temu, od koje ne bježi i pokušava ju prikazati što je bolje moguće s informacijama koje ima o njoj. Početak filma su neredi koji su se događali u Detroitu i kako je sve eskaliralo, preko nemilih događaja u jednom motelu/odmorištu i na kraju do suđenja za djela koja su počinjena.

Problem filma mi je, kao što je često kod filmova s istinitim događajima, to što ne može dalje od teme o kojoj se radi. Bilo je odlično odrađenih situacija i scena, napetosti je bilo ne može se reći da nije, ali svejedno film u nekim dijelovima uspije uspavati. Mislim da to nije toliko problem filma, koliko teme koja je izabrana za praviti ga. Dosta veliki dio filma se odvija praktički u jednoj, dvije sobe.

Po meni najbolji dio filma su glumci, a tu bi posebno istaknuo jednog od najgorih likova u filmu, policajca Kraussa, kojeg glumi fantastični Will Poulter. Toliko je uspio biti užasan i odbojan da je to nevjerojatno. Ako itko u ovom filmu zaslužuje Oscara, onda je to on. Njegov lik u filmu zaista izgleda kao jedna poremećena osoba bez imalo osjećaja za drugog čovjeka, pogotovo ako je druge boje kože.

Film je htio pokazati užasne stvari koje su se događale, a vjerojatno se i dalje događaju, samo možda na manjoj skali u Americi i u tome je i uspio. Kako će proći na dodjeli Oscara vidjet ćemo.