Recenzija: Big Mouth (2017– )

Recenzija: Big Mouth (2017– )

Animacija, komedija, romantika

Jennifer Flackett, Mark Levin, Andrew Goldberg

Nick Kroll, John Mulaney, Jessi Klein

Big Mouth (2017) on IMDb

Recenzija: Big Mouth (2017– )

Nova Netflix serija, Big Mouth, uzima jedan oštar, iznenađujuće radostan pogled, na muke puberteta. Uz to, pubertet je prikazan kao lik čudovišta! Ova serija definitivno ne štedi ‘odvratne’ dijelove puberteta, ali ih prikazuje na jedan duhovit način i iako s vremena na vrijeme znaju pretjerati s nepotrebnim psovkama, često je upravo tako u vremenu puberteta. Osim što je duhovita, prosta i nekada odvratna, serija je zapravo i poučna s vremena na vrijeme.

Serija ima 10 epizoda, koje su često blesave i upravo zbog toga smiješne. Ono što ju čini ipak drugačiju od drugih serija punih psovanja i izlučivanja tjelesnih tekućina, je to što je zapravo vrlo simpatična. Za primjer možemo uzeti glavne likove Andrew, koji, odjednom, raste na svim mjestima, te masturbira na tatinu asistenticu, dok njegov prijatelj Nick još uvijek nije ušao u pubertet, visinom je Andrewu do ramena, nema još seksualni nagon koji potiče i polako, ali sigurno obuzima mozak njegovog najboljeg prijatelja i zbunjen je zašto njegovom tijelu treba toliko dugo da sustigne ostale. Dok Andrew nije okupiran seksualnim maštanjima, njegovo i Nickovo prijateljstvo je zapravo vrlo dirljivo i vrlo dobar pokazatelj kako je teško tinejdžerima navigirati u odnosima, kada rastu drugačijim brzinama.

Da je Big Mouth samo serija o prostotama vezanim uz pubertet i kako je pubertet ‘odvratan’, serija ne bi bila ništa posebno, osim za ubiti vrijeme preko vikenda, ali ova serija ipak uspijeva spojiti komediju i prikazati da pubertet nije samo izmjena tjelesnih tekućina, psovki i sličnog, nego i što znači odrastanje.