Recenzija: Alias Grace (2017– )

Pogledali smo novu Netflix mini-seriju Alias Grace, seriju koja je pravljena kako bi bila konkurencija, vrlo dobroj Amazon seriji, The Handmaid’s Tale.

Biografija, krimi, drama

Mary Harron

Sarah Polley

Sarah Gadon, Edward Holcroft, Rebecca Liddiard

The Handmaid's Tale (2017) on IMDb

Alias Grace je Kanadsko-Američka mini-serija, redateljice Mary Harron, a u seriji glume  Sarah Gadon, Edward Holcroft, Rebecca Liddiard, Zachary Levi, Kerr Logan, David Cronenberg, Paul Gross i Anna Paquin. Serija je pravljena prema knjizi istog imena iz 1996 godine, od Margaret Atwood, a adaptirala ju je Sarah Polley. Serija se sastoji od 6 epizoda. Serija je treća adaptacija knjige od Atwood nakon The Handmaid’s Tale (pravljene za Hulu) i Wandering Wenda (pravljene za CBC Television’s CBC Kids).

Kao što sam u startu rekao, serija je vrlo slična Hulu seriji The Handmaid’s Tale, što zapravo i ne čudi, ako znamo da je knjige po kojima su serije pravljene napisala ista spisateljica. Radi se o istinitoj priči o Grace Marks, domaćici i imigrantici iz Irske, koja je 1843 godine, moguće pogrešno, zatvorena zbog ubojstva svog poslodavca Thomas Kinnear. Grace tvrdi da nema sjećanja o ubojstvu, ali činjenice su nepobitne. Desetljeće nakon toga, Dr. Simon Jordan pokušava pomoći Grace da se prisjeti svoje prošlosti.

Serija je odlično napravljena, od glume, do vremena u kojem se odvija, te misterije koja se u njoj odvija. Po svemu je vrlo slična Amazonovoj seriji i sigurno će se ljubiteljima The Handmaid’s Tale svidjeti. Osobno ne volim baš takve serije, nisu mi pretjerano zanimljive, pa mi je glupo uopće ocijeniti seriju, jer je to samo ocjena kako se meni svidjela serija, ali ne govori dobro o ukupnoj kvaliteti serije, koja je zaista među kvalitetnije napravljenim serijama.

Definitivno ako ste ljubitelji serija poput The Handmaid’s Tale, čak djelomično i Downton Abbey, te općenito biografskih drama serija s dozom misterije, voljet čete i ovu seriju.