Recenzija A Star is Born

Recenzija: A Star is Born (2018)

Pogledali smo novi romantični mjuzikl drama film, koji je remake istoimenog filma iz 1937. godine, A Star Is Born (Zvijezda je rođena). Zvijezde filma su Lady Gaga i Bradley Cooper. Našu recenziju filma A Star is Born (Zvijezda je rođena) pročitajte u članku.

Zvijezda je rođena

Drama, mjuzikl, romantika

Bradley Cooper

Eric Roth, Bradley Cooper

Lady Gaga, Bradley Cooper, Sam Elliott

U filmu Zvijezda je rođena (A Star is Born), Cooper glumi iskusnog glazbenika Jacksona Mainea, koji otkriva i zaljubljuje se u umjetnicu Ally (Gaga). Ona upravo odlučuje odustati od svog sna da bude pjevačica…ali Jack je uspije odgovoriti od toga. Međutim, iako je Allyna karijera na usponu, njihov odnos se krene raspadati, dok se Jack pokušava boriti s vlastitim demonima

Trailer: A Star Is Born (2018) - Svijet filma

A Star is Born je ljubavna priča, pomiješana s boli, ovisnošću, slavom i tragedijom.

Moram priznati da nikada nisam gledao starije verzije ‘A Star is Born’, međutim odlučio sam se pogledati ovu modernu verziju s Lady Gaga i Bradley Cooperom, koju su stvorili odličnu kemiju na filmu. Ovaj film je bio pravi užitak za gledati, dok je izvlačio emocije iz gledatelja i uvlačio vam se pod kožu, od ljubavi između dvoje glavnih likova, do boli kombinirane sa slavom i tugom, napravili su od ovog drama mjuzikla pravi užitak za gledanje.

Jackson Main (Bradley Cooper) je zapadnjačka rock zvijezda, koji živi kako bi zabavljao publiku za publikom. Uz to, živi brzim životom koji uključuje ispijanje velikih količina viskija. Jackson je muškarac koji ima dosta osobnih demona, osim ljubavi prema boci, a obiteljski problemi i neslaganja s jedinim bratom Bobbyjem (odlični Sam Elliott), leže teško na njegovom srcu. Stvari se mijenjaju kada Ally (Lady Gaga) osvoji njegovo srce, te se kroz film njih dvoje upoznaju na intiman način, dok se strast pretvara u ljubav.

Međutim, ljubav nije bez borbe i srcobolje, dok Ally postaje slavna Jacksonova glazba i osobni život počinju propadati uz alkoholizam od kojeg nikako ne može pobjeći. Upravo mi je to jedini slabiji dio filma, jer je od samih početaka tragedija na vidiku.

Glazba u filmu, pogotovo u prvom dijelu filma, je dovedena do savršenstva. Njihov duo ‘Shallow’ već sada ima preko 21 milijun pregleda na YouTube. Kasnije mi se glazba manje dopada, ali to i je cilj filma, kako Jackson cijelo vrijeme i govori Ally da je ‘izgubila ono nešto svoje’. Jedino mi je žao što nisu još koji puta ponovili njihov duet, ali sigurno ću to sam učiniti putem YouTube.

Gluma u filmu je vrhunska, što se i očekivalo od odličnog Bradley Coopera, kao i Sam Elliotta, no nisam očekivao ovako fantastičnu predstavu od Lady Gage. S druge strane očekivalo se odlično pjevanje od Lady Gage, ali nisam očekivao tako fantastičnu izvedbu od Bradley Coopera. Zaista su se u svim aspektima nadopunjavali i uspjeli su stvoriti fantastičnu kemiju u kojoj se nisu vidjele razlike između glumca i glazbenice.

Trailer filma A Star is Born (Zvijezda je Rođena)